Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

Paczkomaty InPost, Kurier InPost oraz dedykowana dostawa kurierska dla szczególnie delikatnych produktów, np. szklanych lamp. Dla niektórych produktów dostępna jest tylko jedna forma dostawy, np. ze względu na gabaryt.

 

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Prowadzimy tylko sprzedaż internetową z dostawą kurierską.

 

  • Czy otrzymam fakturę?

Aby otrzymać fakturę na firmę, wystarczy że podasz jej dane przy składaniu zamówienia. 

 

  • Jakie są dostępne sposoby płatności?

Możesz wybrać spośród różnych form płatności, m.in. BLIK, przelew natychmiastowy oraz płatności ratalne. Wszystkie dostępne formy płatności znajdziesz tutaj.

 

  • Pomyliłem/am się podczas podawania danych do dostawy - co należy zrobić?

Napisz jak najszybciej na adres kontakt@rldesign.pl* - wszystko poprawimy.

 

  • Minął podany czas dostawy, a ja wciąż nie otrzymałem/am zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś/aś zamówienia przez okres czasu podany przy zamawianych produktach, napisz koniecznie na e-mail kontakt@rldesign.pl*

 

  • Zamówienie uległo uszkodzeniu podczas transportu - co należy zrobić?

Napisz w tej sprawie jak najszybciej na adres kontakt@rldesign.pl*

 

  •  Jaki jest czas wykonania rysunku na zamówienie?

Terminy realizacji rysunków wykonywanych na zamówienie zależą od ilości złożonych zamówień. Za każdym razem informujemy o nich indywidualnie, wraz z podaniem wyceny zamówienia.

 

*Przy pytaniach dotyczących złożonych zamówień, pamiętaj o podaniu numeru zamówienia w wiadomości - znacznie przyspieszy to rozwiązanie danego problemu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl