Zwroty i reklamacje

 

Zwrot:

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt nie wpasował się w Twoją wizję, możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Aby z niego skorzystać:

1. Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie wiadomości e-mail na adres kontakt@rldesign.pl. Na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. W przypadku umowy obejmującej różne produkty, dostarczane osobno, czas ten jest liczony od dnia otrzymania ostatniej części zamówienia.

2. Wyślij zwracany produkt w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na dane, które otrzymasz w wiadomości potwierdzającej otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj o opakowaniu produktu w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu. Przesłanie produktu niekompletnego lub naruszonego nie będzie uznane jako wiążące dokonanie zwrotu.

3. W ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci wartość zwracanego produktu. 

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Reklamacja:

1. Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, zareklamuj go, kontaktując się z nami na adres kontakt@rldesign.pl

2. Wyślij reklamowany produkt w celu rozpatrzenia reklamacji na dane, które otrzymasz w wiadomości potwierdzającej otrzymanie zgłoszenia reklamacji.

Pamiętaj o opakowaniu produktu w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, zwrócimy koszt wysyłki reklamowanego towaru.

3. W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki z reklamowanym produktem, wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji na adres e-mail, z którego skontaktowałeś/aś się z nami w sprawie reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.